I CAN , I MUST AND I WILL!!

marți, 14 ianuarie 2014

Rugaciune de seara

da-mi Doamne mai multa putere
sa-mi construiesc niste repere
sa nu mai vad prostia toata
nimicnicia admirata

sa nu ma mai trezesc cu Leo
care se cearta pe-un Mondeo
sa pot sa dorm adanc pe burta
cu tatele-mi ca o turta

sa nu visez doar silicoane
rotunde ca doua baloane
si nici buze de-urangutan
ce nu-ncap intr-un geamantan

sa nu-mi fac poze intr-o buda
unde doar cacatu-abunda
si sa nu-mi vand vreodata fundul
ca sa imi umple vreunul blidul

ajuta-ma sa ma caiesc
de la capatos ma hlizesc
si de pacatuiesc privind
o asistenta dantuind

da-mi minte sa scap de bianca
lui ogica sa-i taca fleanca
Vadim sa ia medicamente
Puric sa faca tratamente

la trinitas noaptea-n direct
sa-mi dea povete-un popa-erect
si la wow biz de m-oi uita
sa am cosmaruri cu iulia

spune-mi doamne cum sa traiesc
cum viata sa mi-o construiesc
cand lumea asta-i asa sluta
si te transforma intr-o bruta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu