I CAN , I MUST AND I WILL!!

marți, 14 februarie 2012

Filosofia curului


De dimineata am dat nas in nas cu un cur. Si nu orice fund, ci al fostului premier Boc. E ca si cum as spune ca m-am trezit cu nasu’n cur. Un articol cu un titlu simbolic, trona pe wall-ul meu, starnindu-mi curiozitatea vizavi de aceasta parte intima a corpului uman, cand ridicata la rang de arta, cand ridiculizata. De data aceasta, respectivul posterior se afla intr-un ziar serios, pe un website la fel de serios si vorbea despre decadenta emisiunilor tv in care isi facuse aparitia dosul domnului premier, surprins inca o data descoperit. 


Apoi mi-am adus aminte de “blogul curului” asa cum imi caracterizase un "prieten" incercarile poetice. Si am simtit nevoia sa-mi explic de ce aceasta parte a trupului uman, atat de des vizata, primeste astazi o conotatie negativa.  De ce atunci cand un barbat priveste un fund de juna blonda  acela va exclama “wow ce cur are”, iar cand incerci sa sa-i ceri niste explicatii se enerveaza si iti raspunde rastit “ce curu meu vrei?" Adica al ei este “wow” iar al lui devine  indezirabil.

De ce cuvantul asta capata sclipiri in ochii barbatului care-l intalneste intamplator pe strada, de ce naste invidie in ochii doamnelor care nu-l au si de ce devine el atat de vulgar cand paraseste sensul denotativ si imbraca sensul figurativ. Adica blogul curului de ce n-ar putea exprima ceva artistic, care sa fie intampinat cu “wow” si se explica prin a fi ceva de proasta calitate, emanand indignare. 

Si uite asa sunt oamenii superficiali. Fie ca vorbim despre latura fizica sau poetica, exista multa ignoranta in filosofia curului. Ne holbam pe furis la poze din reviste care mustesc de ulei si Photoshop,  ne extaziem in fata fundurilor expuse artistic pe peretii unui muzeu si ne exprimam dezaprobarea atunci cand ne iese pe gura un… cur. 

Din punctul meu de vedere, blogul curului e capodopera mea, iar presa curului ar putea fi ceea ce vrea telespectatorul, cu Boc vedeta sau nu, iar a fi cu nasu’n cur ar putea ascunde o problema sufleteasca extrem de sensibila pe care  un ignorant nu o poate vedea.  Nu putem intelege cu adevarat valoarea dosului nostru atata vreme cat ne doare in ….fund de el.  Si putina lume stie ca fundul are propria lui stiinta numindu-se … proctologie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu