I CAN , I MUST AND I WILL!!

marți, 19 martie 2013

Scrisoare catre iubita mea



Am intrat cu teama s-o privesc. Stiam ca suferinta i se va citi pe chip si ca ma va durea fiecare atingere a ei. Am deschis ochii si am privit-o. Zacea acolo murdara, imobilizata si dezbracata pe jumatate. Sangera abundent si prin rana deschisa aproape ca i se scursese jumatate de viata. Privirea ii era pierduta sub pleoape obosite si cazute. Lumina din ochi, care candva strabatea noptile, ii disparuse complet sub o ceata groasa si trista.

Trupul ei gol mai amintea pe ici pe colo de tinerete, dar urme adanci ii strabateau liniile vietii disparand acum sub cute si riduri profunde. Sleita de puteri, se abandonase in maini murdare care ii violau acum trupul inert. Maini, care nestiind sa o mangaie ii provocau dureri chinuitoare. Maini, care incercau s-o minta ca totul va fi bine si ca asta este pedeapsa varstei ei. Nu mai e frumoasa, nu mai are energia si puterea de odinioara, e doar o batrana chinuita de boli, care nu mai are loc printre oameni. Nu mai e o doamna eleganta si bogata, nu mai are stralucire, nu mai vorbeste cu tarie si nu se mai face auzita.

Plange resemnata in fata destinului. Asteapta tacuta ca soarta sa-i fie decisa de cei care trec nepasatori pe langa ea. Cum ar putea oare sa se compare cu mai tinerele de alaturi care isi fac liftinguri inutile doar ca sa atraga priviri si sa fie iubite ? Forme fara fond. Degeaba sufletul ei spera, degeaba inima ei inca bate pentru cineva, degeaba viseaza la o zi in care cineva ii va spune "te iubesc pentru daruirea ta, pentru fidelitatea ta, pentru ca mi-ai fost alaturi in cele mai grele momente."  Gandul asta o chinuie pentru ca nimeni nu mai are incredere in ea, nimeni nu mai vrea sa investeasca in ea in mintea si in trupul ei.

Viata ei e in mainile mele. Ma simt incapabila sa-i daruiesc iubirea mea desi stiu ca ma iubeste neconditionat. Stiu ca mi-a fost alaturi in cele mai negre clipe, in nopti reci si intunecate, in zile toride si in aventuri periculoase. M-a salvat atunci cand mintea mea o lua razna, m-a ajutat cand ceilalti mi-au vrut raul. M-a sfatuit si m-a atentionat atunci cand am gresit. A respirat impreuna cu mine , a pasit in acelasi ritm cu mine.

Ma simt egoista si vinovata. Ea avut incredere in mine iar eu am tratat-o ca pe un nimic. Nu i-am mai apreciat valoarea, frumusetea interioara, puterea de a ma intelege si dorinta de a ma duce cat mai departe. I-am spus de multe ori ca e urata, mica, cocosata, ca n-are eleganta si ca nu e suficient de puternica. Ea, care a urcat pe munti , care a strabatut tari si care s-a luptat cu puteri nesfarsite. Ea , care a mers schiopatand si totusi fara sa ma striveasca, care a mers flamanda si bolnava alaturi de mine pe drumuri incurcate, ajutandu-ma sa nu ma ratacesc. S-a luptat cu uriasi pentru mine.

Corsica mea, te iubesc, azi, si sper sa nu fie prea tarziu. Iti dau sufletul meu asa cum tu mi l-ai dat pe al tau. Iti dau viata mea, averea mea doar ca sa mai fii langa mine si te vreau pana la sfarsitul vietii alaturi. Pe drumuri lungi si scurte, pe cai nestiute. Te vreau in viata mea asa cum esti tu, frumoasa, timida. Te vreau cu ridurile tale, cu ranile tale cu trupul tau mic si fraged. Vreau sa traiesc cu tine, in tine si pentru tine.

Intoarce-te. Iubeste-ma cum m-ai iubit mereu. Te astept si nu-ti promit decat sa fiu alaturi de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu