I CAN , I MUST AND I WILL!!

marți, 14 august 2007

raspuns

Am aflat intr-un final tragic raspunsul la intrebarea ce ma macina. L-am gasit tot ratacit printre gandurile unui alt blogger si revelatia mi-a indus un sentiment de impotenta fizica si spirituala, un sentiment de inutilitate si frustrare
M-am simtit inselata chiar si de cuvinte ; palmuita si devenita istorie tocmai pentru ca am devenit fantasma din gandurile lui, ca i-am dominat imaginatia cu indrazneala mea, ca am aruncat valul si i-am soptit la ureche ritmul iubirii.
Orizontul e vinovat pentru tot ce ni se intampla. Nemarginirile scrutate de capitanul de vas in speranta unei descoperiri epocale: o alta limita de depasit, un taram necunoscut de cucerit. Pamantul neatins, padurea virgina.
 In urma celor de mai sus, in  fiecare barbat exista un explorator, un descoperitor, un cuceritor.  E conditia suprema a existentei lor! Intr-un univers batran, pe o planeta mica, fiecare barbat este un Columb sau un Magelan
   Am sentimentul pietrei pe mormantul Timpului. Sunt ca vechea si gratioasa pendula admirata doar pentru vesnicia ei. Maretia  nu mai face doi bani in fata cristalelor lichide care masoara tacut tineretea. Putem sa controlam timpul doar cu o atingere de buton.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu