I CAN , I MUST AND I WILL!!

joi, 17 noiembrie 2011

E sedinta in padure

Astazi e zi importanta
 Se aduna laolalta
Toata spuma cea vestita
Din Padurea Fericita

Se discuta in sedinta
Noi masuri de siguranta
Se fac rapoarte si propuneri
Oferte si alte expuneri


-Stimate dobitoace, graieste ursul care,
E astazi responsabil peste padurea mare
-De astazi inainte eu va propun surate,
Controlul la intrare e o necesitate

Prea des ne intra-n codru aproape orisicine,
bovine sau feline, de-aicea sau vecine
Si –i vorba ca e timpul sa ne modernizam
Pe baza de cartela sa ne legitimam

Nu mai lasam pe nimeni sa intre fara acte,
Absente la sedinte sa fie intregistrate
Bursucul o sa tina registrul nostru in care
O sa se consemneze de-acum orice miscare

Padurea noastra draga si astazi cea vestita
A cam ramas in urma si e cam prafuita
Exista astazi codri in care multe fiare
Au zgarda digitala, cartele de intrare

-Da’ ce ne-trebuie zgarda, ca banii sunt putini
Sari maimuta tîmpa , -Ca-ti vine sa lesini!
Eu am familie mare copiii mi-s saraci
Mi-e vizuina goala si plina de gandaci

-Si orisice miscare s-o scriem in dossssssssar?
Sopti sireata cobra , calare pe magar
-In loc de porti inchise si iar legitimatii
Vorbim noi cu mistretii, de nu, le pilim coltii

Sa vina la sedinta si sa nu mai lipseasca
Sa nu mai fraudeze cand vin sa voteze
Sa-si ia angajamentul c-aiurea nu mai rîma
Ca-si vad de treaba lor si ca se tin de turma

-Stimate vietati, vorbeste zebra calma,
Plimbandu-se agale cu-a ei lunga coama
Am si eu o problema de niste zile-ncoace
Tinuta in padure deloc mie nu-mi place

Uitati-va la mine cat sunt de eleganta
Cu dungile perfecte cu cu coama tesalata
Priviti-o pe girafa cat e de stridenta
Propun sa introducem tinuta mea decenta

Ce zici tu frate-acolo striga hiena acra
E libertate soro, iar blana mea e sacra
A trecut demult vremea cand leul era rege
Si blana era scurta si munca era lege

Si uite-asa sedinta nimic nu rezolva
Zebra ramase muta, hiena s- enerva
Morala din poveste, noua astazi ne zice
Nu-i pace intre oameni da’ intre dobitoace!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu