I CAN , I MUST AND I WILL!!

miercuri, 11 ianuarie 2012

Forma? Fond?

Cum privesti oamenii din jur? Ori nu-i privesti?. Ii simti? Ii percepi altfel decat prin imagini? Presupunand ca nu suntem orbi, as vrea sa stiu cum sunt oamenii. De ce ne imbracam de ce ne fardam si de ce tinem diete? Pentru ca privim si suntem priviti sau pentru ca simtim si suntem simtiti? Simtim un parfum, suntem incantati de o aroma, dar de ce nu recunoastem ca suntem subiectivi in ceea ce priveste oamenii.
Primul impact este cel vizual, si apoi incercam sa deschidem narile si urechile.. asta daca o facem vreodata si nu ne oprim decat doar la imagini. “pentru mine conteaza intelegerea, respectul comunicarea”, ar suna 99% din declaratiile femeilor in ceea ce priveste barbatii. “vreau o femeie  desteapta, independenta si ( pe locul trei) sa fie si draguta”, ar zice 99% din barbati.  Si cu toate acestea nimeni nu isi urmeaza cuvantul ci
doar instinctul. 
Sunt preocupata de imagine. Imi place sa cred ca imi pot alege haina potrivita, ca nu fac excese si ca nu intoarce lumea capul pe strada pentru a rade de mine. Ma intereseaza persoana mea pentru ca in compania trupului meu imi petrec cel mai mult timp. Nu-mi expun creierul , nu mi-l vede nimeni si nici nu-mi pot demonstra inteligenta in fiecare secunda, ci doar atunci cand si daca mi se ofera ocazia. Imi place sa cred ca nu sunt un om obisnuit si nici nu as vrea sa fiu.  Vreau  sa fiu si chiar sunt.. altfel.
Nu imi ascund problemele si nu mint. Frustrari are oricine important este sa stii sa tii totul sub control. Nu ma intereseaza oamenii din jur decat in masura comunicarii, a unei comunicari productive , fara conflicte si cu exceptia a 3-4 persoane nici nu pot spune ca am prea multi prieteni. Cand nu gasesc o cale de comunicare cu cei din jur, prefer sa fiu doar politicoasa si atat. 
Observ ca oamenii sunt nefericiti din vina lor. Pentru ca nu sunt impacati cu ceea ce sunt sau au devenit, sau nu stiu sa lupte pentru ceea ce isi doresc. “Femeile isi incep adevarata viata la 30 de ani. E adevarat. PEntru ca abia la 30 de ani descopera ca sunt femei. Descopera ca pot fi independente si puternice.
Daca vor, evident, insa marea majoritate traiesc o nefericire prelunga cauzata de aceasta nenorocita de forma care ne ghideaza existenta, fie ca vrem, fie ca nu vrem. Sunt iubite de cei de langa ele insa se ascund de atingeri care ar putea sa simta imperfectiunile. Sunt familii fericite ( forma) dar care nu mai fac sex
decat ocazional si au uitat sa comunice ( fond). Daca fondul ar putea lua controlul, daca puterea ar veni din interior si s-ar revarsa ar putea pune stapanire pe imagini, ar putea controla intreaga fiinta si atunci s-ar crea perfectiunea. Pentru ca asta ne dorim, sa tindem catre perfectiune orice ar insemna ea si aici nu ma refer la imagine. Ma gandesc la sanatate, iubire, comunicare, familie, copii, sex. Cand intre toate acestea va exista un echilibru atunci vom putea spune ca suntem perfecti.
Cine m-ar vedea… ar putea crede ca sunt superficiala.. cine m-ar cunoaste insa…. cu siguranta m-ar iubi!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu