I CAN , I MUST AND I WILL!!

luni, 30 ianuarie 2012

Sfarsit Punct Inceput

De azi incepe o noua viata. Orice sfarsit aduce un nou inceput cu sine si, dupa mult prea multi ani din viata de ratacitor incep sa am incredere ca maine este o zi speciala pentru mine. De fapt viata, cu adevarat viata mea, incepe azi.
De azi am dreptul sa ma gandesc la mine, nu neaparat din egoism, ci din simplul fapt ca am dreptul acesta sa ma gandesc numai si numai la mine. Ce am facut azi se va reflecta in munca mea de maine, decizia de azi va fi un plan pentru viitor si uite asa incep sa-mi construiesc propriul “eu”. Din bits and pieces, construiesc un personaj, care trebuie sa parcurga un drum in aceasta poveste.

Pe o scena golita de orice element de decor, se dezvaluie un continut ce promite a fi o poveste care sa tina publicul aproape sau chiar sa-l implice in actul creatiei. Asadar, publicul meu va fi actorul alaturi de care imi propun sa joc realitatea de care fugim atat de des, ascunzandu-ne sub masti de ipocrizie si minciuna.
Ridic cortina. Cu pasi timizi imi anunt intrarea in scena. Ce se va intampla de acum inainte depinde doar de mine si intr-o mult mai mica masura de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu