I CAN , I MUST AND I WILL!!

marți, 12 iunie 2012

“Sometimes ignorance is bliss”


Mi s-a parut intotdeauna ca ignoranta este pentru oameni ingoranti, pentru cei “saraci cu duhul” si pentru turmele de oi care se ghideaza in viata dupa mirosul ierbii proaspete.  Credeam ca a nu-ti pasa de ceea ce se intampla in jurul tau este o dovada de nesimtire, de prostie si de badaranie.  Imi imaginam ca oamenii care pun intrebari tampite sunt ignoranti pentru ca nu-i duce capul sa isi depaseasca conditia si sa incerce sa “cerceteze”.  

Si totusi… ignoranta este o stare de bine, un perimetru in care te simti in siguranta cata vreme ii poti atinge limitele. A nu sti si a nu dori sa stii ce se intampla in curtea celuilalt, dincolo de tine, dincolo de ce stii si poti tu, a devenit  o stare in care fiinta ta se poate conserva neatinsa de raul vietii.  A ignora nevoile celorlalti pentru a ti le satisface pe ale tale nu poate decat sa iti pastreze echilibrul emotional. De ce sa ma gandesc la tine, cand pot sa ma gandesc la mine? De ce sa ma intreb despre binele sau raul lumii cand binele meu este prioritar?  Dincolo de mine si de lumea mea compusa doar din mine si din ceea ce imi place mie nu mai vad nimic si nu ma mai intereseaza nimic.  

Am hotarat ca experimentul ignorantei merita incercat cel putin pentru o vreme. Cata vreme nu stiu, nimic nu ma poate afecta si viata poate chiar parea mai frumoasa.  La ce mi-a folosit educatia si buna crestere daca linia de sosire este trecuta mai intotdeauna de ignoranti?  Eruditia nu mai valoreaza doi bani in fata unui fund brazilian si a unor buze umflate!! Oamenii destepti sunt incomozi si in vremurile astea grele nimeni nu mai pune pret pe ceea ce posezi acolo unde oricum nu se vede!!! 

Maine ma duc sa-mi cumpar o pereche de pantofi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu