I CAN , I MUST AND I WILL!!

miercuri, 27 iunie 2012

Jurnal de calatorie ziua 0

Facut bagaje. Scos frigider din priza, inchis apa si gazele.

Asa incepe prima mea zi de calatorie catre tara tuturor posibilitatilor .... altora. Oricate incurajari as fi primit, parca tot plec asa, cu inima indoita si chiar intreita de emotie, intristare, confuzie. Parca ar pleca asa, doar jumatate din mine.
Mai am cateva ore pana la ora 0. Cu o geanta made in China si cu una made in Italy, ma mai uit inca o data grabita peste lista cu necesarul pentru calatorie si sper sa nu fi uitat nimic: pasaport, asigurare, si ceva banuti de buzunar. Salariul meu pe aproape un an pentru o distractie de 3 saptamani pe meleaguri indepartate.

Nu am chef azi... dar sper ca de maine sa invat in fiecare zi cate putin din optimismul american. Cine stie, poate ma intorc cu o noua viziune asupra-mi si asupra vietii. Nu pot decat sa sper.

Ne vedem maine... sper, la Paris, in avionul spre America.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu