I CAN , I MUST AND I WILL!!

luni, 5 martie 2012

Ce-mi doresc de 8 martie!



Nu stiu, in general femeile isi doresc bijuterii sau haine de blana, un bilet la striptease sau un buchet mare de trandafiri rosii. O masina legata cu funda rosie ( recunosc, mult timp am avut si eu fantezia asta si chiar daca nu mi-o va darui cineva , stiu ca intr-o zi mi-o voi darui singura), o noapte de vis, o calatorie la Paris sau mai nou, la Dubai.

Anul asta imi doresc mai putine lucruri mici si un singur lucru mare.  Cum la cel mare muncesc de zor sa mi-l realizez, pentru ca asa cum spune proverbul “ la omul sarac nici boii nu trag”, o sa ma inham eu la caruta si o sa ajung acolo unde trebuie, chiar daca in loc de bou, am reusit sa fiu vaca ( macar mie nu-mi lipseste niciun organ)
Dar sa revenim la lucrurile mici. De 8 martie imi doresc o floarea soarelui. Nu una reala, ci una din aia kitchioasa, care e foarte galbena si aduce cu cea naturala ( la marime) dar o vreau si gata!  Mi-am dorit mereu o floarea soarelui din plastic( sau din ce material o fi) si anul asta sper s-o primesc ( sau sa mi-o cumpar).Mi-ar da asa , un sentiment de vesnicie si culoare in viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu