I CAN , I MUST AND I WILL!!

luni, 12 martie 2012

Rime amestecate

Adînc îmi ascund cuvintele goale
Şi le înghit ca pe nişte pilule amare
Ajutîndu-te să supravieţuieşti
În tăcerea ce azi e regină


Trec şi zile şi nopţi şi timpul,
Tot mi se pare ca e oprit in loc
Şi urmează să mai tragem o dublă
Dintr-un film ieftin şi extrem de prost

Alb fara umbre şi fără sfîrşit
Doar linii drepte se intersectează
Trupuri obosite de tinereţe
Îşi amestecă neliniştite gandurile

O rază din astrul ce ne ţine în viaţă
Îmi mîngîie firav obrazul
Iar umbrele trec şi altele vin
Ca nişte soldaţi mărşăluind la paradă

Mi-e rece, mi-e cald si mi-e gol şi mi-e sete
Şi aş vrea o privire mai blîndă
Nu vreau, nu mai pot nu mai cer şi tot sper
Că mai am, că hrănesc o iubire flămîndă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu