I CAN , I MUST AND I WILL!!

marți, 6 martie 2012

Renascand


Ma descompun in fragmente firave,  coplesita de timp, de oboseala si de tot. Stii bine domnule, ca o sa renasc si o sa ma scutur si o sa ma ridic pana la cer si o sa brazdez vazduhul cu aripile mele puternice. N-o sa ma las si o sa iubesc oamenii si oamenii ma vor iubi.  Cine altcineva mai are puterea de a intelege, de a iubi, de a munci, de a se ridica  de fiecare data , daca nu eu? 


Pot ingheta sub priviri reci, dar  ma topesc sub atingeri  calde si  alerg pana la stele si inapoi pentru suflete bune. Gasesc intotdeauna puterea iertarii si a intelegerii . Dar nu a uitarii, caci neutarea ma transforma in omul puternic de azi si omul invingator de maine. 

Si timpul n-o sa ma invinga si n-o sa ma zdrobeasca pe mine pentru ca timpul meu nu e masurat. Eu sunt masura timpului si doar eu pot sa-i dictez cum sa se poarte cu mine. Si eu am grija sa-i fiu prieten timpului.
Sufletul meu e nemasurat iar trupul meu e neobosit. Mainile mele  mai pastreaza inca parfumul copilariei si nu si-au pierdut supletea. Mintea mea este mereu in cautari si niciodata nu se opreste intr-un loc, intr-un gand, intr-o clipa. Sunt aici, sub razele soarelui care au inceput sa ma caute si sa ma alinte usor, aratandu-mi lumea prin lumina lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu