I CAN , I MUST AND I WILL!!

marți, 14 februarie 2012

Flautul fermecat


O jună îndrăzneaţă se-apropie semeaţă
Şi se prezintă sobru ca să vadă şi orbu
Cum poate ea micuţa ca să se dea uţa
Peste eroii care, se-aşeaza la picioare


Şi uite aşa prinţesul  îşi dă pe spate fesul
Îşi mută-n colţ ţigara ca să vadă fecioara
Închide ochiul stîng şi-apoi priveşte lung
Îşi face bine planul că e fălos ca bradul

Stimată domnişoară, duioasă căprioară
Mă scuzi că îmi permit eu ca să te invit
Dacă eşti singurică, frumoasă păsărică
Îţi ofer de băut  la mine-n aşternut

Eşti ca o rîndunică ce aerul despică
Mă pui iar în mişcare, îmi aduci exaltare
Mă faci să rămîn mut de toate ca să uit
Îţi jur pe veci credinţă  că nu-ţi găsesc chichiţa

Şi ea priveste goală, şi dă pe el năvală
Şi il priveşte galeş şi rîde pătimaş
Şi-şi plimbă o şuviţă şi-şi mai ridic-o ţîţă
Şi dă si din picioare cu nişte mişcări fatale.

Şi uite-aşa poveste aicea se sfîrşeşte
Prinţesa flautistă ce este o artistă
Cu printul se marită ca să se reproducă
Şi din ei noi făcurăm, acum literatură



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu